Wanneer je bij ons studeert heb je toegang tot je eigen e-Connect account. Op deze pagina vind je links in het scherm de knop ‘Feedback’. Via deze pagina kun je je klacht of feedback direct bij ons indienen. Binnen 10 werkdagen zullen wij je klacht of feedback in behandeling nemen.
Ben je nog geen student bij ons? Dan kun je je klacht via de e-mail of telefonisch aan ons doorgeven.
Hoelang is de termijn voor afhandeling een klacht of bezwaar?
Iedere klacht en/of bezwaar wordt binnen een termijn van vier weken inhoudelijk afgehandeld. NIBE-SVV kan deze termijn met twee weken verlengen.
Heb je vragen?
Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00 tot 16.00 uur.
Wil je met je team, afdeling of organisatie je kennis en vaardigheden vergroten? Volg samen een training uit ons uitgebreide aanbod. Ook maatwerk mogelijk!