Klacht indienen

Je hebt een klacht over NIBE-SVV. Wij betreuren dit uiteraard. Je opleiding is een investering in je toekomst en het is belangrijk dat je hierover tevreden bent. We gaan daarom ons uiterste best doen om je klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Hoe dien je een klacht in?

Je klacht wordt binnen 48 uur in behandeling genomen en we streven er vervolgens naar om je klacht binnen 10 werkdagen af te handelen.

Ben je alsnog niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je een klacht indienen bij De Geschillencommissie. Meer informatie: https://www.degeschillencommissie.nl/

  • Ben je een zakelijke klant? Neem dan rechtstreeks contact op met je accountmanager.
We zijn blij dat je je klacht meldt; je helpt ons daarmee verbeteren. 
 
Heb je vragen?
Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00 tot 16.00 uur.
Schrijf je in voor de Nieuwsbreak
Ontvang maandelijks het laatste nieuws uit de financiële sector en van NIBE-SVV in je mailbox.
Incompany mogelijkheden

Wil je met je team, afdeling of organisatie je kennis en vaardigheden vergroten? Volg samen een training uit ons uitgebreide aanbod. Ook maatwerk mogelijk!